mogą sprawdzić czy był otwierany. płyty główne mają plomby elektroniczne np przez wykręcenie śróby przerywasz obwód i informacja zostaje zapisana nie wiem dokładnie gdzie, były programy w sieci do sprawdzania czy obudowa była otwierana, chyba aida ma taką funkcję w zakładce czujniki czy jakoś tak.
Napisałem do Samsunga czy można samemu rozszerzyć dysk, oto co dostałem, zachowana org pisownie
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
Wymiana dysku twardego w NC10 spowoduje utratę gwarancji. Jestto
związane z tym, że aby wymienić dysk twardy trzeba zdjąć/rozmontować
całą obudowę.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następnepytania.
Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Konsultant: Lukasz F. /nazwiska skasowałem/
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
Fax: 0 22 87 44 250
Witryna: www.samsung.pl
Czyli jasno wynika że samemu nie można tego zrobić, ja sam sobie zmieniłem na 500 GB i pewnie utraciłem gwarancję. Ciekawe jak to sprawdzają, gdyż nie ma żadnych śladów że go otwierałem, plomb itp.
Ja wysyłałem swojego nc10 na wymianę złącza matrycy i zaznaczałem przed wysyłką, że jest doposażony w powiększony RAM, nikt nie robił uwag i wymienili na gwarancji.
Ja się pytałem czy można ram wymienić to pozwolili
Jednemu koledze z forum napisali że można a mi że nie wiec może ty też napisz do nich maila i potwierdz to co dosaliśmy.
hmm sam wymieniłem HDD i RAM czyli mam rozumieć że nie mam gwarancji?
jak dzwoniłem jakiś czas temu (będzie ponad 2 miesiące) na BOK samsunga to powiedzieli mi że RAM mogę wymienić sam (wymiana HDD była spontaniczna więc o to nie pytałem)
Mi napisał Pan Łukasz B***s. Ciekawe jak to jest może warunki zmienili? Chyba taka inforamacja mailowa jest wiążąca i nie mogą sie teraz wyprzeć?
Wysłałem maila do Samsunga i napisali mi że sam nie mogę rozkręcać NC10 hmmmm i co robimy piszemy kolejnego maila hihi
W modelu NP-NC10 nie można wymienić dysku we własnym zakresie. Jedynie
autoryzowany serwis Samsunga może dokonac takiej wymiany.
To może Ty też napisz maila do nich ciekawe co odpowiedzą.
studzin napisał:
Napisałem maila do serwisu i otrzymałem sadysfakcjonującą odpowiedź.
Jestem zainteresowany zakupem netbooka NC10 i mam pytanie: czy firma Samsung pozwala na modyfikację(wymianę) dysku twardego i/lub kości pamięci ram bez utraty gwarancji poza autoryzowanym serwisem, tak jak np. robi to firma MSI? Pozdrawiam
Można zmieniać modyfikacje sprzętu pod warunkiem że dana modyfikacja nie
powoduje uszkodzenia sprzętu. Gdyby serwis stwierdził, że uszkodzenie
jest spowodowane wymianą podzespołów wtedy obciążyłby Pana kosztami
naprawy
To lepiej trzymaj tego maila bo dzisiaj w serwisie się dowiedziałem że jaka kolwiek ingerencja powoduje utratę gwarancji. W Warszawie na ul.Kluczborskiej. Nawet wymiana ramu.
Pozdrawiam
To bardzo miła i ważna informacja, wręcz kluczowa.
Dla rozwiania wątpliwości pozwolę ją sobie przykleić.
Napisałem maila do serwisu i otrzymałem sadysfakcjonującą odpowiedź.
Jestem zainteresowany zakupem netbooka NC10 i mam pytanie: czy firma Samsung pozwala na modyfikację(wymianę) dysku twardego i/lub kości pamięci ram bez utraty gwarancji poza autoryzowanym serwisem, tak jak np. robi to firma MSI? Pozdrawiam
Można zmieniać modyfikacje sprzętu pod warunkiem że dana modyfikacja nie
powoduje uszkodzenia sprzętu. Gdyby serwis stwierdził, że uszkodzenie
jest spowodowane wymianą podzespołów wtedy obciążyłby Pana kosztami
naprawy