Mam pytanie do posiadaczy NC10. Czy próbował ktoś z Was połączyć się z siecią Play? Kupiłem starter Play online i nie mogę nawiązać połączenia z netem. Wpisałem ustawienia sieci dla Play naciskam połącz i po chwili mam błąd 718. Taki sam efekt jest przy próbie połączenia dial-UP jak i za pomocą aplikacji Samsung Connection Menager. Oczywiście jestem w zasięgu 3G i aplikacja pokazuje mi fuul zasięg. Mam możliwość rozwiązania umowy z Plusem i chciałbym przejść do Play jednak nie wiem dlaczego nie mam połączenia z netem. Dzwoniłem do Play, jednak na ich informację szkoda każdej wydanej złotówki i czasu:) W Samsungu też nie potrafili mi pomóc. Konfigurowałem połączenie zgodnie z danymi na forum. We właściwościach modemu wpisane AT+CGDCONT=1,"IP","internet" Nr Dial-Up:*99#, lub numer dialup:*99***1#. Co jeszcze mogę zrobić? Pozdrawiam
|