Użytkownik
Witam.
Obserwuje to forum od chwili powstania i wreszcie udało mi się zarejestrować. Może tutaj otrzymam jakąś radę. Otóż mój NC10 po jakiegoś czasu, ok 2-ch miesięcy nie chce się połączyć z netem wtedy kiedy jest tylko w zasięgu sieci 2G, lub kiedy mu wymuszę połączenie z 2G. Problem opisałem w miarę dokładnie pod ty linkiem,jednak zero jakiejś reakcji: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t … light=nc10 Co ciekawe, jak zauważyłem, kiedy wejdę choć na chwile do panelu msconfig i wyjdę nic robiąc żadnych zmian a zakończę resetem kompa to 2G działa,ale tylko do chwili zmiany na 3G. Powtórnie w 2G już się nie zaloguje. Wiem o tym że to nie jest tylko mój problem i są inne osoby mające z tym problem. Niektórym 2G nie działa od chwili zakupu NC10. Plus umywa ręce i twierdzi, że to nie ich sprawa a wręcz,że jak mi się nie podoba to mogę pisać do rzecznika praw obywatelskich. Jednak od 2-ch tygodni w NC10 przez nich sprzedawanych są sterowniki modemu napisane przez Plusa. Na prośbę o udostępnienie takowych otrzymałem odpowiedź, że nie udostępnią ich nikomu do starych NC10, bo nie. Teraz serwis Samsunga - infolinia płatna, rozmowy po kilkanaście kilkadziesiąt minut. To wina Plusa a najlepiej to przysłać komp do serwisu to sprawdzą. Sterowników do modemu nie udostępniają, bo nie mają. Nie wysyłam go do serwisu, ponieważ inni wysyłali i wrócił z adnotacją sprawny. Jest możliwe, że w czasie użytkowania kompa pobrał on jakąś aktualizacje, która namieszała w ustawieniach modemu i dlatego zależy mi na sterownikach. W sieci nie mogę ich nigdzie znaleźć. A może jest już ktoś, kto go kupił w ciągu ostatnich kilkunastu dni i mógłby udostępnić sterowniki od Plusa? A może inne pomysły?
Pozdrawiam
Offline
Proponuje zrobić recovery i sprawdzić....będziesz wiedział czy to sterowniki
Mi chodzi Wszystko normalnie a co do aplikacji iPlus Managera to kwestia gustu. Ja wolalem wyłączyć pin i łączyć się przez dial up...
Pozdrawiam,
Offline
Użytkownik
Sobie bym tak zrobił,tylko nie chce mi się instalować wszystkiego powtórnie I może być tak, że znów coś zainstaluję, lub ściągnie się aktualizacja i będzie to samo. Dlatego szukam przyczyny. I aplikacji do łączenia która jest napisana przez Plusa i dodawana do lapków od ok, 2-ch tygodni. Może wtedy znajdę jakieś rozwiązanie:)
Offline
To możesz zrobić kopie zapasową całego systemu i postawić na nowo wszystko i zobaczyć bądz ściągnij ze strony samsunga nową wersje aplikacji do łączenia się.
Offline