Nieoficjalne forum pasjonatów NC10

Nieoficjalne forum tematyczne, poświęcone netbookowi NC10.


#1 2010-04-19 21:05:10

olioliwa

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 1

Pierepałki z Telmarkiem

Witam!
Pierwszy raz pisze na tym forum, nie wiem tez gdzie mogę taki temat wkleić, ale że od białego ekranu się zaczęło o którym tu poczytałam to podłączę się pod eklektronikę, choć temat nieelektroniczny...
Miałam problem z białym ekranem, wysłałam do Telmarku, tam wymienili taśmę LCD ale naprawa była warunkowa, zarzucili mi, że komputer był otwierany, śrubki ponoć były pozamieniane
byłam w szoku, bo nigdy nie był otwierany, do głowy by mi nie przyszło oddawać go do naprawy płatnej, jeśli jest na gwarancji, ale firma Telmark wciskała mi, że były ślady ingerencji
jak już netbook wrócił do mnie to się okazało, że nie działa, niby się na chwilę dioda zapalała jedna po włączeniu, ale komp się nie włączał, przy kolejnych próbach właczania nie paliła się nawet ta diodka co wcześniej, próbowałam na chwilę wyjmować baterię no i pomagało to na tyle, ze znów się zapalała diodka na chwilę i ten sam cd
nie odesłałam im od razu kompa, mimo, że zgłosiłam od razu że nie działa, bo nie miałam szans warować w domu i czekać na kuriera, przez 2 tygodnie byłam w rozjazdach, no ale w końcu wysłałam go do nich
po tygodniu dzwoni gość z Telmarku z wieścią, ze płyta główna do wymiany, ale tym razem już gwarancji nie uznają, bo komp wrócił do nich bez zabezpieczeń, które zostały założone przez nich przed odesłaniem po pierwszej naprawie - pytam co to za zabezpieczenia - on mi na to, że jakaś nalepka z nazwą ich firmy pod spodem, no kpina, żadnej nalepki nie widziałam, mimo,że odwracałam kompa, żeby wyjąć baterię kilkakrotnie, gdyby była po co miałabym ją odlepiać ??
serwis ponoć stwierdził nieautoryzowaną ingerencje w sprzęt i odmówił mi naprawy gwarancyjnej
złożyłam od razu reklamację do Samsunga, dziś dostałam odpowiedź, negatywną, rzecz jasna, bo jedyne argumenty w tej sprawie jakie rozpatrywali widać to argumenty Autoryzowanego Serwisu!
kurcze, mam zagwozdke, jutro planuję się udać do federacji konsumenta, może mi doradzą jakie mam prawa, bo nie wydaje mi się prawdopodobne, żeby nie było szansy na dowodzenie prawdy.
macie może doświadczenia w tej materii??
jeśli złożę sprawę do Sądu Konsumenckiego to chyba warszawskiego? ja z Gdańska jestem, czekają mnie wówczas koszty podróży, czas i nerwy, ale nie widze opcji odpuszczenia im, pierwsze kasa - 7 stówek w plecy za cholerną płyte, drugie, no kurka wodna jakim prawem robią mnie w balona?? wciskają jakieś bujdy, nie kumam, pierwszy raz w życiu coś takiego przerabiam, czy to możliwe, żeby bez udowodnienia mi tej ingerencji mogli wygrać sprawę?
mam wrażenie, że to ich standardowy myk, większość ludzików się da w to wpuścić, komu się chce walczyc?
no ja nie wiem czy mi się chce, ale nie widze innej opcji...
sory za ten nudny wywód ale szukam wsparcia, może komuś się przytrafiła podobna "przygoda" ?
pozdrawiam
Ola

Ostatnio edytowany przez olioliwa (2010-04-19 21:07:37)

Offline

#2 2010-04-19 22:18:57

neotion

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 20

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Witam, to skandal co robi firma Samsung wybierając (pewnie) celowo taką firmę jako autoryzowany serwis by zbywać użytkowników swoich produktów! Tutaj kilka osób już narzekało na działania tej firmy serwisowej, więc proponuję złożyć zbiorową reklamację (czy jak to się nazywa) u rzecznika praw konsumentów, ponieważ z tego co mi wiadomo wtedy zupełnie inaczej wygląda działanie rzecznika w stosunku do nieuczciwej firmy. Chyba nie od parady przylgnęła do samsunga etykietka szajsung...
Pozdrawiam i życze wiele cierpliwości i wytrwałości w walce o prawdę i uczciwość.

Offline

#3 2010-04-20 10:45:25

 kasztan13

Użytkownik

status 2911570
5881930
Call me!
Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 44

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Witam!

Wydaje mi się, że innej opcji nie ma jak zapoznać się z prawami konsumenta i wtedy im wytyczyć gdzie łamią prawo.

A sprawa sądowa? Jak będziesz miała dobre dowody to wygrasz

Pozdrawiam i powodzenia!


Zbieram na SDD, dopomożesz?

Offline

#4 2010-11-17 09:21:44

moja przygoda z TELMARKIE

Gość

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Moja przygoda z serwisem Telmarka. Od tamtego momentu odradzam każdemu produkty samsunga. Oszukali mnie ale to oni na tym stracą nie ja.

Problemy z moim nc10 zaczęły się po ok 8 mc użytkowania. Już nie pamiętam dokładnie. Po 4 mc padła ładowarka.
Pierwszy problem był typowy - biały ekran i paski przy ruszaniu ekranem. Taśma, wiadomo. Później zaczęły się problem z kartą WIFI (często przerywała, wywalało kartę z menadżera urządzeń, nie wysyłała ani nie odbierała pakietów). Przeczesałem fora zagraniczne i dowiedziałem się, że dla tego modelu to się często zdarza.

Zdecydowałem się zanieść komputer na gwarancję. Po ponad dwóch tygodniach w serwisie odebrałem mojego NC10 z opisem, że wymieniono taśmę i kartę WIFI (czekali na nią, nie mieli na stanie).

Szczęśliwy sprawdzam w domu czy wszystko gra, i okazuje się, że problem z kartą WIFI nie został rozwiązany. Problem występował nadal. Nie mogłem korzystać z WIFI w ogóle. Wku$*(iony zaniosłem komputer jeszcze raz z pretensjami, że w ogóle nie naprawili karty wifi. Jak można oddawać klientowi komputer nie sprawdzając czy poprawnie działa?

Znów protokół spisany i 2 tyg bez kompa. Dramat! Wróciłem z wakacji i po 30 próbach dodzwoniłem się do telmarka i do gościa, który zajmował się sprawą mojego komputera. Mówi mi, że potrzebna jest wymiana płyty głównej (nie pamiętam kosztów ale ok 500 zł) bo są widoczne ślady zalania.  Co kur$@? Jakie ślady zalania? Nigdy nie zalałem swojego komputera i szanowałem lepiej niż swoją dziewczynę (joke), bo był moim jedynym komputerem i narzędziem pracy.

Jakim cudem przy pierwszej naprawie serwisant nie zauważa zalania, a nagle przy drugiej już widzi?
Przecież tu rodzą się podejrzenia o oszustwo. Powiedziałem, że nie zapłacę ani grosza bo komputera nigdy nie zalałem, że czuję się oszukany i chcę go odebrać bez działającej karty WIFI. Nie mogłem czekać dłużej bo musiałem wyjechać za granicę.  I takiego odebrałem.

Napisałem reklamację do Samsunga, ale oni podtrzymali decyzję TELMARKA.
Samsung mnie oszukał, nigdy nie zalałem komputera.

Do dziś dwóch moich znajomych chciało kupić Laptopa Samsung. Opowiedziałem im swoją historię, kupili IBM.


Nigdy, przenigdy produktów Samsunga!

Piotr

#5 2010-11-17 19:06:54

neotion

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 20

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Witam, szkoda że odpuściłeś tak łatwo... jeśli nie jest późno, udaj się do UOKiK i walcz o prawdę - ku przestrodze dla samsunga! Oni są po to by odmawiać nawet jak nie mają racji, bo nie każdemu się chce walczyć o swoje...
A samsung... znaczy: szajsung ;/

pozdrawiam

Offline

#6 2010-11-18 15:02:18

walka

Gość

Re: Pierepałki z Telmarkiem

neotion napisał:

Witam, szkoda że odpuściłeś tak łatwo... jeśli nie jest późno, udaj się do UOKiK i walcz o prawdę - ku przestrodze dla samsunga! Oni są po to by odmawiać nawet jak nie mają racji, bo nie każdemu się chce walczyć o swoje...
A samsung... znaczy: szajsung ;/

pozdrawiam

jakbym został w Polsce to bym się pewnie z nimi bił. Musiałem wyjechać i dałem sobie spokój. Kupuję dużo elektroniki i byłem zadowolony z pracy NC10, eksploatowałem go na 99%. Rozumiem, że to elektronika i może się popsuć ale żeby tak klienta w ciula robić? Teraz już nie kupię nic od samsunga i odradzę go każdemu mojemu znajomemu, który zechce cokolwiek od nich kupić.

#7 2010-11-18 22:15:07

neotion

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 20

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Szajsung sam sobie wystawia świadectwo... dla mnie zastanawiające jest jeszcze jedno: jest to firma koreańska i chyba nigdy nie zrozumiem Polaków... co kuźwa szkodzi by zadbać o sprawy swojego ziomala i załatwić mu sprawę uczciwie? Ale nie... lepiej kuźwa udupić Polaka, wmówić mu że to jest na pewno jego wina, a jak nie to wymyśleć jakiś powód by po prostu zrobić na złość, ku uciesze... koreańczyków. Aż żal mieszkać w takim kraju

Ostatnio edytowany przez neotion (2010-11-18 22:15:37)

Offline

#8 2010-11-22 03:18:16

eglebegle

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 21

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Rany ludzie, nie demonizujcie Samsunga a skupcie się na pracy serwisów z usług których korzystają. @neotion to nie Samsung (globalny +jego produkty) wystawia sobie swiadectwo a serwis Telmark pokazał swoją indolencję, olewactwo i traktowanie klienta. Jeśli usługa została nie wykonana, albo wykonana źle - od to od czego macie głowę i rączki? Chyba do tego żeby zgłaszać to do Samsunga, pisać skargi (Pisemnie, za potwierdzeniem odbioru - będą musieli odpisać - a nie mailem), do do federacji konsumentów. Mówią, że sprzęt zalany? Bierze się eksperta który sprawdza i daje oświadczenie na piśmie.  Biadolenie na forum nic nie da.
Neotion, skoro żal Ci mieszkać w takim kraju, to wyjedź i przy okazji sprawdź czy serwisy w UK, DE czy USA działają lepiej. Ba! Sprawdź jak działają serwisy HP, Lenovo czy Della 8) Wiem jak działają w UK i wolę przywieźć kompa (aczkolwiek nie mówię o Samsungu) do PL i tu naprawiać, niż zostawiać lapka w rękach "brytyjskich specja-khe-khe-listów" - no chyba, że wiem że na zapleczu pracuje polski elektronik Ale oni raczej do IRL wyjechali

Poza tym Samsung Polska od jakiegoś czasu korzysta z usług Regenersis w Raszynie. I na ten serwis złego słowa nie dam powiedzieć. Od zgłoszenia usterki (modem się wykrzaczył znanym "usługa ograniczona") do dostarczenia naprawionego kompa nie minął nawet tydzień. W poniedziałek zgłosiłem na infolinii, we wtorek kurier zabrał kompa do serwisu, naprawionego kompa otrzymałem w _piątek_ wieczorem. Mało tego, prócz wymiany modemu, zaocznie wymieniono tasiemkę LCD i choć wcale nie musieli - pękniętą ramkę ekranu (pękło przy prawym zawiasie). Sprzęt wrócił czysty, klapa oklejona "plastrem" zabezpieczającym, wszystko w komplecie, tak jak wysłałem do serwisu. Regenersis wystawił sobie świadectwo - u mnie zdali na szóstkę.

Offline

#9 2010-11-22 10:13:28

neotion

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 20

Re: Pierepałki z Telmarkiem

@eglebegle Tyś chyba nie doczytał ze zrozumieniem: Szajsung PODTRZYMAŁ decyzje feralnego serwisu to raz a dwa: życzę Ci byś przeszedł przez walkę z nierzetelnym serwisem oraz wykonanie ekspertyzy na własny koszt (nie wspomnę o straconym czasie i nerwach) oraz z pomocą jaką możesz otrzymać od UOKiK... Wynika że to Tobie brak tego rodzaju doświadczeń. A skoro wg Ciebie Polska to taki piękny kraj, to po jaką cholerę siedzisz w UK?

Offline

#10 2010-11-27 13:38:11

Jacek

Gość

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Szanowny neotionie pisany z małej litery, dziękujemy Ci już za twoje cenne i konstruktywne rady dotyczące całkiem  dobrej firmy Samsung. Na szczęście mamy szeroki wybór laptopów rodzimych producentów i na pewno będziemy wybierać z ich szerokiego wachlarza produktów następnym razem. Tak, proszę, odpowiedz mi na tego posta w swoim wielce uprzejmym, dobrym, mądrze doradzającym stylu.     

A pani z pierwszego posta dziękujemy za informację na temat firmy TELMARK. Osobiście będę ostrożny. Cieszyłbym się gdyby pani takim oszustom nie odpuszczała. Szkoda powyżej 200 zł to już jest przestępstwo, a nie wykroczenie i można swoich praw dochodzić również przez prokuratora. o ile pamiętam 286 albo 284 artykuł kodeksu karnego dotyczy oszustwa, należy tylko napisać odpowiednie zawiadomienie.

#11 2010-11-28 10:52:14

neotion

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 20

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Jacek napisał:

Szanowny neotionie pisany z małej litery, dziękujemy Ci już za twoje cenne i konstruktywne rady dotyczące całkiem  dobrej firmy Samsung. Na szczęście mamy szeroki wybór laptopów rodzimych producentów i na pewno będziemy wybierać z ich szerokiego wachlarza produktów następnym razem. Tak, proszę, odpowiedz mi na tego posta w swoim wielce uprzejmym, dobrym, mądrze doradzającym stylu.     

A pani z pierwszego posta dziękujemy za informację na temat firmy TELMARK. Osobiście będę ostrożny. Cieszyłbym się gdyby pani takim oszustom nie odpuszczała. Szkoda powyżej 200 zł to już jest przestępstwo, a nie wykroczenie i można swoich praw dochodzić również przez prokuratora. o ile pamiętam 286 albo 284 artykuł kodeksu karnego dotyczy oszustwa, należy tylko napisać odpowiednie zawiadomienie.

Tak odpowiem Ci... po pierwsze: powala mnie Twoja kultura osobistą, jestem w szoku! Mnie jest obojętne czy napiszesz do mnie z małej czy dużej litery a jeśli już tą Panią z 1-go postu obdarzyłeś taką troską to należałby się zwrócić do niej z dużej litery. A po drugie: dobra firma nie powinna autoryzować takie serwisy jak TELMARK, skoro otrzymuje negatywne sygnały nt ich pracy od klientów tej firmy, ba! nawet podtrzymuje ich decyzję! To tylko świadczy jak "dobra" jest ta firma.
A po trzecie: Pani ta powinna przede wszystkim zwrócić się po pomoc do UOKiK gdzie POWINNA otrzymać wszelką pomoc i wskazówki jak to załatwić - łącznie ze skierowaniem sprawy na drogę sądową. Policja nie jest od zajmowania się źle wykonanymi usługami!!
A po czwarte: "...dziękujemy Ci..." - wy to tzn kto?

Ostatnio edytowany przez neotion (2010-11-28 12:01:10)

Offline

#12 2011-12-14 10:50:01

GRAFCOM INFORMATYCY

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 1

Re: Pierepałki z Telmarkiem

NASZ TEZ  TELEMARK SERWIS SAMSUNGA OKŁAMAŁ DALISMY DRUKARKE  DO NAPRAWY Z ORGINALNYM NOWYM NIEUZYWANYM TONEREM zapakowanym w  orginalnej foli  CAŁY NAM ZUZYLI  A WYMIENIALI CAŁKOWICIE  INNA CZĘŚĆ WYDRUKOWAC SOBIE Z 10 KARTEK OK ALE CAŁY ORGINALNY TONER ZJECHAC  I NAPISAC  NA PAPAPIERZE  PROSZE GO SOBIE WYMIENIC ....260 PLN   GDY DZOWNIŁEM DO NICH Z REKLAMACJA  ZE TO NIE POWAZNE  BO TONER KOSZTUJE 260 ZŁ ZASMIALI SIE  I BEZCZELNIE KŁAMIĄ MI KRECĄ SPRAWE ZGŁOSIŁEM DO SAMSUNGA  ALE  ON TYLKO PRZYJMUJE  I NIC Z  TYM NIE ROBI TEN SERWIS TO NAPRAWDE WIELKIE NIEPOROZUMIENIE !!!!! OD DZIS  ZAPRZESTAJE  KUPOWANIE SAMSUNGA... CHOC KUPOWAŁEM GO PONAD 10 LAT Z KAZDEJ DZIEDZINY PRODUKTÓW

Offline

#13 2012-01-27 13:07:29

kondziu

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-27
Posty: 3

Re: Pierepałki z Telmarkiem

Witam i ja bardzo zawiodłem się na serwisie SZAJSUNGA brak słów, kpina z klienta, głupie wymówki, jest to najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia.

Ps.Pisze to pomimo uznania reklamacji po osobistej wizycie.

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki berlin-hotel